úterý 16. června 2009

buy buy

Musím se podělit o své pocity z posledního semináře. Zhodnotila jsem práci otevřené skupiny od listopadu 2007 až do června 2009. Mluvila jsem o symbolech ve snech, o místech, zvířatech a vynechala jsem postavy, které se ve snech na skupině objevili - číšnice, matka, otec, sestra, kamarádka z dětství, kolegyně, kolega, neznámá skupina lidí, zloději, vrah, mrtvá babička, mrtvý otec, soused s požadavkem orálního sexu, bývalá partnerka, bývalý přítel, manžel sestry, přítel, schátralý stařec, pár, parta, němečtí turisti, bodrá průvodkyně, neznámý muž, neznámé ženy, nenažraný člověk na charitativní párty, hlasy lidí, zloděj s nožem na ústřice, zahradníci, feťačka.... to jsou všechno naše části, které potřebovali integrovat do vědomí.

Uvědomovali jsme si při rozkódovávání snového jazyka, že každý z nás hledá cestu k své duši. Naše principy práce jsou prosté: nic nehodnotit, nesoudit. Přijmout to, co nevědomí vyšle a snažit se tomu naslouchat a porozumět. Učili jsme se vytrvale ptát snu tak, aby jsme ho nepokroutili, nepřekroutili, nedali mu význam, který v něm není.
Skoro vždy se nám v nějaké míře podařilo oživit naši energii, instinkty. Instinkty které rozumem držíme na uzdě a to nám brání slyšet svůj vnitřní hlas.
Loučím se skupinou - kmenem snících.
Byla to vzácná skupina lidí, kteří chtěli poznat sami sebe a nebojí se být bdělí i ve snu. Je to skupina velmi různorodých lidí. Je úžasné vidět, že snový jazyk dokáže dát dohromady lidi, kteří by se možná jinak ani nepotkali. Míra vzájemného respektu byla ve snící skupině vyšší než v reálném běžném světě, v kterém lidé využívají jenom své vědomí.
Znovu se skláním pře sílou snu, který nám pomáhá bdít.

Slíbila jsem, že dám na blog název knihy, která propojuje sny a naše přání. Jmenuje se Jak si správně přát od Pierre Franckha.

Po skupině jsem šla sama starým městem a pouštěla jsem symbolicky dál každý sen, který byl ve skupině vyložen, aby začal žít svůj vlastní život. Stal se příběhem, který má teď už vlastní život a obohacuje život každého z našeho maličkého kmene snících. Rozloučila jsem se i s vámi, kteří jste do skupiny chodili. Myslela jsem na vás a to, jak vám sny budou pomáhat na cestě sebepoznání. Udržujme ve vědomí to, co nám sen říká.
Cítila jsem něhu a lásku z těchto setkání. Děkuji vám.


Děkuji všem a ahoj. Brzo se sejdeme při novém projektu. Bude tam ten, kdo tam má být. Cantadora Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat