pondělí 28. září 2009

Andělika a laskavec


Naše významná herečka Květa Fialová oslavila 1.9. své osmdesáté narozeniny. Při takových oslavách mě napadá, že si musím toho herce ještě užít na divadelních prknech, když je tady, abych si odnesla z něho to nejlepší, co ze sebe dává. Proto jsem byla ráda, že mi kamarádka nabídla společný kulturní zážitek a byli jsme v divadle Rokoko na představení Andělika a laskavec. Paní Herečka sice v první půlce představení byla trošičku unavená, trochu hůř se pohybovala, ale po přestávce v ní oživla její životní energie, předvedla úžasný herecký výkon, který nejednoho diváka ohromil, já jsem se neudržela slzám dojetí. Moc děkuji za to, jak krásně zprostředkováváte esenci radosti bytí.

Napíšu o té hře jenom to nejpodstatnější. Výstřední postava Anděliky bojovala celý život za 3 O: Dělala to krásně a žensky.

Tři O jsou:
Obveselení, aby jsme se v životě dost smáli a veselili;
Oživení, aby jsme v životě nepodlehli stereotypům a naučeným vzorcům chování, aby náš život měl šťávu a nakonec;
Osvícení, aby jsme pochopili, co život je a znamená pro nás a my pro něj.
P.S. Andělika (andělka lékařská) byla považována za kouzelnou bylinu chránící proti jedům a zlým duchům. Laskavec je bylina, kterou známe pod názvem svízel obecný.

Nevíte, jak se příjemně pobavit a zároveň neplýtvat časem? To je můj tip: divadlo Rokoko - Andělika a a laskavec.
Dobrou noc. Cantadora

2 komentáře:

  1. Ta tři "O" jsou v životě moc důležitá...jen někdy se nedaří mít je na paměti ;-)
    Díky za tip, divadlo máme moc rádi, chodíme často- takže třeba se vypravíme i na úžasnou Květu Fialovou.

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám často pocit, že je třeba si těch starých mistrů užít,dokud tady jsou, neb nebudou tu věčně. Tak jsem třeba prošvihla recitaci pana Lukavského, tak dlouho jsem to odkládala, až teď musím čekat na další život. Takže děkuji za tip, už vím, kam na paní Fialovou.

    OdpovědětVymazat