pondělí 5. října 2009

Skupina - kdo má zájem?


Slíbila jsem v červnu na poslední otevřené skupině práce se sny, že nabídnu účastníkům pokračování práce v uzavřené skupině. Budu rozesílat v tomto týdnu nabídku všem, kdo se zúčastnil minimálně jednoho semináře a tak má představu, jakým způsobem pracuji se sny.

Do konce října bych potřebovala zjistit kolik snících má o práci v uzavřené skupině zájem. Minimální počet přihlášených snících by měl být 10 a maximální 16. Hledám místo pro naše setkávání jednou za dva měsíce. Jestli víte o dobré a klidné místnosti se zázemím, prosím dejte mi vědět. Moc se na naši další práci těším.
P.S. Teď jsem rozesílala nabídku a mejlové adresy některých snících se mi vrátili, takže když Vám nedorazí nabídka a máte zájem o práci v uzavřené skupině, napište mi na mejlovou adresu: ehroncekova@seznam.cz. Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat