neděle 29. listopadu 2009

advent


Milí snící,
dnes začíná první adventní neděle. Je těžké něco psát, abych nebyla buď patetická nebo sentimentální. Pro mně je to čas, kdy odstupuji od toho běžného, vědomě se vyhýbám těm místům, kde je advent slaven jako konzumní nabídka. Myslím na to, komu jsem ublížila během roku a proč, snažím se toho člověka v duchu i osobně poprosit o odpuštění a odpustit i sobě, že jsem chybovala. Scházím se s lidmi, které mám ráda a potřebuji je k ŽIVOTU, aby mi život dával smysl. Myslím i na ty, kteří ublížili mně a očistit se od hněvu a bolesti. Odpuštění je moje téma první adventní neděle. Z každé takové zkušenosti jsem si něco vzala, dozvěděla se o lidech, životě a sobě. A právě, když dnes se svojí rodinou zapálíme první adventní svíčku, budu se modlit, abych to dokázala a nepřestávala milovat život, lidi a věřila tomu, co nás přesahuje.
Koukám, že jsem to psaní nezvládla, zase jsem příliš kazatelská... můj cíl byl být civilní a nedotýkat se ničích citů. Advent je pro mě čas, kdy obnovuji svůj vztah se životem, který nás naprosto přesahuje.
Krásnou adventní neděli přeji všem, s kterými můžu tento den sdílet spolu nebo i na různých místech a koutech planety, kde se naše myšlenky propojují, protože mají stejnou frekvenci a energii. Krásny den. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat