neděle 14. února 2010

masopust


Mohla bych psát o Valentýnském svátku a ráda bych. Ale nemám co. Moje láska teď prochází podzemím a hledá svůj pramínek, na kterém teď sedí žába.
Ale život mě baví pořád. Včera byl v Roztokách masopust. Masopust opět nezklamal. Byla to pestrá zábava a rej masek. To vše spojené s pochodem do Únětic, kde se pak večer konal ples. Na cestu nám hrála Batucada, masky šli v průvodu, pilo se, tančilo a jedlo a veselilo... na poli jsem si pěkně zatančili v jednom kole - lidi z Roztok a ve vnitřním kruhu lidé z Únětic. Na chvíli jsme propadli radosti, která měla spojení jenom s bytím. Vychutnávali jsme si radost z toho, že jsme venku v maskách, všude je bílo a my můžeme vyvádět, těšit se, protože je to taky potřeba. Pole bylo bílé a já se chvíli viděla jako v nějakém Jakubiskově filmu; směs realizmu a magie.
Důkazem jsou fotky, které jsem udělala z masopustu, na picase:

http://picasaweb.google.cz/ehroncekova/Masopust2010#

Tak se s tímto zážitkem ráda podělím. Hezký týden přeji. Cantadora

1 komentář:

  1. Evo, ty fotky jsou úžasné! Moc mě pobavily- málem jsem vás ani nepoznala ;-) Je vidět,že i letos se akce vydařila!! :-)

    OdpovědětVymazat