sobota 9. října 2010

dialog 6.


Máš pravdu, každý musí žít tak, jak mu vyhovuje. Je těžké žít ve světě, kde ti každý přeje "nějakýho chlapa a "láááááásku", což mi lidi přejou marně už asi sto let, a dnes mi to zní, jakoby mi přáli AIDS, hemoroidy a pravý neštovice. Já nemám potřebu mužům spílat, je to, jako by člověk spílal třeba liškám, že mu lezou do kurníku. Je to jejich přirozenost, považuju jen za velmi důležité se před nimi rozumně chránit. Prostě mne ty přenošené úvahy o nich unavujou, přemýšlela jsem léta, jak se k nim dostat, jak se nimi naučit žít, jak je ochočit, dnes už je zaplať Pánbu na nic nepotřebuju, ale vždy mne nazdvihne ze židle, když vidím, jak zneužívají někoho blízkého.
Matka a Dcera je archetyp, který je velmi důležitý pro ženy, aby si navzájem nebraly iluze, a ženy s převahou matky v sobě nechaly své "dcery", aby o ně přišly samy. Aby si prostě jen naslouchaly a ptaly se jedna druhé: Co chceš slyšet? Chceš utěšit, nebo chceš vědět, jak to vidím já? A to, že to tak vidím já, neznamená, že je to obecně platná pravda. Měj se pěkně a ať se Ti splní to, za čím jdeš.


Tvá D.

Žádné komentáře:

Okomentovat