pátek 5. srpna 2011

auto jako symbol snu



Snící, která procházela sebezkušebnostním výcvikem se postupně zdály sny o autě.
Auto je symbol pro náš život, je to prostředek, který nám umožňuje přepravovat se, představuje vývoj, pokrok. Auta představuje naše já, autobus je spíše naše směřování ve společnosti, zahrnuje pravidla  a lidi, naši pozici a chování ve společnosti.


1.sen na začátku výcviku
Jedu v autě, které nelze ovládat. Pokouším se ho uřídit, mačkám brzdové pedály….
Pak se budím.
Snící vstupuje do výcviku s obavami a nejistotou. Je to velká neznámá, pociťuje ohrožení JÁ, které na začátku výcviku je i pro ní velkou  neznámou.
2. sen po roce výcviku
Jedu autem po úzké a klikaté cestě. Cesta je dosti podemletá a místy vyspravovaná. Dojedu k rozcestí s ukazatelem, u kterého stojí stará čarodějnice. Mám na vybranou – buď pojedu cestou, která je slepá nebo si musím prokopat tunel. Na pomoc mi přichází křehká dívka s baletními cvičkami. Říká, že cestu zná, že se už tudy jednou prokopávala. Na prohrabání máme malou zahradnickou lopatku.
Začala její sebezkušebnostní práce. Vynořuje se téma matky a dceři. Téma rozhodování a tíhy, kterou bude znamenat odkrytí vztahu k matce.

3.sen po dalším skupinovém výcviku
Jedu autem po široké nové dálnici. Je vidět, že je to novostavba. Okolí je ještě neupravené. Jedu sama, nikde nikdo. Dojedu až k rozestavěnému domu. Tam někoho hledám, kdo by jel se mnou dál. V domě ale nikdo není.

Práce zdárně pokračuje. Dům symbol pro JÁ v terapeutickém výcviku postupně roste, otevírají se průvodné pocity osamělosti a tíhy,které jsou daní za cestu  sebepoznání.

4. sen na konci výcviku
Sháním nové auto, potřebuji větší. Mám možnost vyměnit svoje staré auto za větší rodinný typ. Nabízené auto není úplně nové, ale prý s ním dojedu kam budu chtít. V technickém průkaze jsou uvedeny všechny závady auta.
Snící je na konci výcviku spokojená a připravená pokračovat  po výcviku dál v objevování nových aspektů sama sebe.

Dobou noc. Cantadora

1 komentář:

  1. Tak s tím tedy souhlasím. Třeba já jsem si nedávno také pořídila konečně své první auto a je to pro mne naprosto to auto, které jsem si vždycky tak moc přála. Co je ale trochu hloupé, je ta cena pneumatik , která mi tedy občas přijde docela dost přestřelená, jinak docela dost spokojenost.

    OdpovědětVymazat