pátek 29. července 2011

posera strach

Klientka, které tímto děkuji za důvěru a povolení napsat její sen, prochází obdobím, v kterém se konfrontuje se svými emocemi. Překvapením pro ní její emoce strachu.  Strachu se vyhýbá, není si ho vědoma. Používá různé strategie, jak strach necítit. Po sezení, na kterém se konfrontovala s tím, že strach je pro ní velmi ohrožující emoce, se jí zdál tento sen:
"Vidím pootevřené dveře do místnosti, ve které jsem ještě nikdy nebyla. Je tam světlo. Pootevřu dveře a najednou z místnosti vyletí něco jako Rarášek, zvláštní postava, která není lidská. Strašně jsem se jí lekla, ale uvědomila jsem si, že ona se mnohem víc lekla mě. V tom snu ta postava byla vyděšená a měla velký strach, na rozdíl ode mě. Křičela jsem na nic "Co tam děláš?", ale ta postava byla tak vystrašená, že utekla pryč.... Ve snu jsem potkala svůj vlastní strach. A teď vím, že mě nemůže přemoci, protože je to strašný posera."
Klientka se na dalším sezení smála, celkově ožila při konfrontaci se strachem, je si ho mnohem víc vědomá a přestal ji ohrožovat, vždyť "je to takový posera."
Sen vnesl mnoho energie do další práce s tématem, které do té doby nebylo zvědomené. Sen odlehčil traumatickou energii strachu a vnesl léčivý aspekt do další práce se strachem.
Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat