pondělí 12. srpna 2013

30 drobných radostí světoběžníka



Děkuji Jardovi, štafetu převzal a tady jsou radosti muže, který žije na Zemi.

30 drobných radostí Jardy L. světoběžníka:

1.Vzbudil jsem se do krásného dne
2.Člověk by měl mít kolo ve stejné místnosti, v jaké spí. Protože pak je to první, co po ránu uvidí, a hned bude mít dobrou náladu.
3.Podařilo se mi docela rychle nasadit kontaktní čočky a užívám si dne bez brýlí (čočky mám teprve třetí den a tak mě vždycky znova překvapí, jak je to s nimi úžasné).
4.Na terase mi dozrálo první rajče
5.Podržel jsem krásné sousedce dveře od výtahu a za to jsem si ji mohl 5 pater očichávat 
6.Paní prodavačka ve večerce na rohu ulice je uplakaná, když si kupuji koláč ke snídani. Tak jí přinesu dárek. Pláče pořád, ale už míň.
6.Andrea ze sousední kanceláře mě pozná po sluchu podle mého abnormálně cinkajícího svazku klíčů a aniž by mě viděla mi přeje dobré jitro 
7.Obrovský hrnek čaje s mlíkem mi dělá poránu radost už 30 let
8.Dcera dala na facebook nový minipříběh mé úžasné vnučky
9.Druhá dcera mi volá z Kyrgyzstánu, kde vodí po Ťanšanu skupiny cyklistů, že je vše super
10.Chodím celý den v práci bos, boty si vezmu, jen když jdu na ulici
11.Námořník a spisovatel Ruda Krautschneider mi dal své dvě nové knížky s věnováním
12.Z Francie mi dorazila zásilka mého nejoblíbenějšího vína: šedého písečného z Camarque
13.Ve Španělsku se narodilo gorilí mládě
14.Perfektní squash! Sice jsem prohrál s holkou, ale hodně dobře jsem si zahrál.
15.Praha je fakt krásné město!
16.Nečekaně rychle jsem si na mobilu zvyknul na dotykovou klávesnici, i když jsem si myslel, že si nikdy nezvyknu
17.Nejradši řídím autobus nad ránem od 3 do 6. Všichni spí, silnice jsou prázdné a já si užívám toho, jak se krajina pomalu probouzí … den přichází jak mlsný kocour a líně vylizuje z údolí zbytky tmy.
18.Moje expřítelkyně hlídá mojí exženě psa, kterého jsme si kdysi pořídili spolu, a já ho teď půjdu venčit na zahradu a dám si při tom kafe
19.Utrhl jsem si přímo ze stromu zralou meruňku
20.Přihlásil jsem se i letos na můj oblíbený cyklisticko orientační závod, moc se na něj těším
21.Napsal jsem pravidelný fejeton pro měsíčník Lidé a země a pochválili mě, že je dobrý
22.Nechala se ode mne pozvat zítra na večeři a naznačila, že nebude spěchat domů (ale dalo to práci!)
23.K večeři jsem si uvařil mé oblíbené jídlo - brambory s tvarohem. 
24.Když se budeš živit tím, co tě baví, tak v životě nebudeš muset pracovat. Budeš se jen bavit a ještě ti za to budou platit!
25.Na film Pátrání po Sugar Manovi musím jít ještě jednou!
26.Přestože jsem naházel do pračky bez rozmyslu veškeré prádlo včetně bot, nic se neobarvilo ani nezničilo
27.Toho Habiba Koite bych fakt mohl poslouchat pořád!
28.Podařilo se mi vyndat čočky a ani jednu neztratit (při prvním pokusu jsem hned jednu ztratil a musel jsem dva týdny čekat na nové)
29.Končí Ramadán. Přibližně 1,6 miliardy lidí se bude radovat. Sice nejsem muslim, ale stejně jim to přeju.
30.Je pondělí ráno a já se těším do práce.

Dobré sny. Cantadora




Žádné komentáře:

Okomentovat