pondělí 26. srpna 2013

drobné radosti učitelky

Štafetu převzala Vierka H., učitelka, kterou mají její žáci rádi a umí naučit. Prázdniny pomalu končí, tak ať všem učitelům vydrží radosti po celý školní rok.

Mojich 30 malých radostí

1. letné prázdniny

2. šálka kávy ráno

3. úspechy mojich synov Juraja a Kristiána

4. dobrá správa od Kristiána

5. telefonát od Juraja nech je kdekoľvek na svete

6. Barborkin smiech

7. príchod jari, jej vône a farby

8. jarná záhrada, keď sa zazelenie po zasadení semienok

9. debnička plná cibule

10. pár ubudnutých kíl z mojej váhy po diéte

11. svadobný tanec Juraja a Barborky

12. vôňa pokosenej trávy a poliatej záhrady v letných horúčavách

13. cigaretka so švagrinou

14. naše párty na záhrade

15. nové šaty

16. chlieb s maslom a čerstvou paradajkou

17. letné výpredaje

18. dobrý parfém

19. štedrovečerná kapustnica, lebo vtedy chutí najlepšie

20. teplá voda v sprche

21. úprimnosť a múdrosť môjho najmladšieho synovca Olivera

22. vôňa čistej naškrobenej bielizne

23. Petrov humor

24. rodinné oslavy, lebo znamenajú, že sme všetci tu a v pohode

25. výplata

26. doterajšie zdravie nás všetkých

27. prvý a posledný školský deň

28. poteší ma, keď mi žiaci dávajú najavo ich dobré vzťahy ku mne

29. ak ma niekto pochváli alebo niekoho pochválim ja
30. čistá myseľ

Žádné komentáře:

Okomentovat