pátek 20. září 2013

30 drobných radostí Karen z Dánska


Drobné radosti Karen, Dánky žijící ve Švýcarsku (doktorky přírodních věd). Je prima, jak se naše drobné radosti setkávají:

       1.      když mě někdo požádá o sepsání pozitivního seznamu

2.       když mi někdo v pondělí ráno přinese croissant

3.       celonoční spánek nerušený miminkem

4.       když mě dítě ráno probudí tím, že se samo pro sebe směje

5.       šálek kávy než jdu do práce

6.       když svítí sluníčko, přestože předpověď hlásila déšť

7.       když si udělám čas, abych šla s patnáctiměsíčním dítětem pěšky domů z jeslí

8.       znovuobjevování světa s mým dítětem

9.       když někoho rozesměju tím, že dělám něco legračního, třeba tancem v kanceláři

10.   když si vezmu na sebe šperk, který mi připomíná lásku

11.   návštěva pěkného tanečního kurzu

12.   když potkám přítele, kterého jsem dlouho neviděla, a okamžitě navážeme na starou konverzaci

13.   když jsem natolik zaměstnaná, že den až moc rychle uteče

14.   první sníh

15.   nález důležité věci, kterou jsem považovala za ztracenou

16.   když pochopím finanční plánování nebo cokoliv jiného nudného a obtížného

17.   sklenka dobrého vína

18.   když jdu spát hned, jak se mi chce

19.   když se zasměju  při obědě nebo u kávy

20.   rozdílnost ročních období (jarní svěží lístky a podzimní barvy na rozloučenou)

21.   když se mi podaří přečíst dobrou knihu na jeden zátah

22.   když objevím nového favorita (autora, film, restauraci, víno, hobby ap.)

23.   pochvala od tchýně

24.   úklid domu po příchodu z práce

25.   když usnu během dne o víkendu

26.   když manžel připraví překvapení, o němž jsem neměla ani tušení

27.   když si najdu po cvičení čas na saunu

28.   když najdu pro někoho perfektní dárek

29.   koupě prvních bot pro mé dítě

30.   krásný design ke každodennímu použití, třeba macbook air


Krásné sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat