čtvrtek 5. září 2013

30 drobných radostí K.K.



Tak, nožky nahoře, čajík vedle sebe, Toník spinká a tak Ti píšu a zamýšlím se nad tím, co mi dělá RADOST.
Takže v těchto dnech, v téhle mé fázi života je to....:
1.  když se dobře a v klidu mužů najíst
2. dát si večer teplou sprchu a olejíčkovat a opečovávat se vůněmi
3. To, že teď bydlíme v krásným, čistým, teplým a prostorným bytě
4. mám radost, že nám to s Toníkem synem jde
5. když si jdu pro penízky za moji práci do banky na naše žití
6. když mám úplně v klidu čas na Toníka ( t.j. nehoním žádnou robotu)
7. když mám dobrou komunikaci s přáteli
8. to, že mám kolem sebe fajn lidi, přátele
9.mám radost, když tvořím, dělám šperky, maluji nebo šiju
10.mám radost, když se moje tvorba lidem libí a kupují si ji
11. mám radost, když se ráno probudím vedle Toníka a usmíváme se na sebe
12. mám radost z toho, že máme teď velkou kuchyň
13. mám radost ze super koštěte na vytíraní podlahy, ke kterému se nemusím ohýbat :) ani na něj sahat :) a které jsem si teď pořídila do toho našeho nového bytečku
14. mám radost, když můžu vidět z okna a z postele stromy a hory
15. mám radost z toho že se Toník narodil a tak, že proste je
16. mám radost z toho, že teď bydlíme v Rakousku, mám práci a jsme v krásný čistý přírodě
17. mám radost z toho, že je poblíž ségra s dětma
18. mám radost z toho, když si neničím obličej, lepší se mi pleť a nejsem na nervy
19. raduju se ze svého vnitřního světa a z komunikace s ním
20. mám radost z toho, že mám rodiče a že jsou trochu dal a já mohu žít po svém
21. mám úplně banální radost z toho, že teď sedím v naší kuchyni a je tu moc fajn
22. mám radost, když teď zařizuju a stavím na nohy masérnu a ateliér a otevírám to, co umím lidem předávat
23. mám radost, když ke mě Toník jde a přitulí se
24. mám radost, když zvládnu svoje slabé chvíle a upřímně si je přiznám
25. mám radost, když cítím svoji vnitřní pravdu a žiju ji
26. mám radost paradoxně při to všem, že jsem, že jsem s Toníkem, že jsme tam kde jsme a je to celé tak, jak je
27. mám radost, že mám odvahu a stále se nechávám vést svojí intuicí, pocity a i přes všechny bolesti a slzy jsem ji neopustila
28. mám radost z toho, že jsem se vědomé rozhodla být "radostnou mámou", sdílet radost s Toníčkem a namalovat na toto téma i obraz
29. mám radost, když si ráno stihnu udělat svoje rituály
30. mám radost, že jsem si vůbec dovolila cítit a být v radosti (což dřív nebylo)



…. jo a taky mám radost že kojím a Toník prospívá ve zdraví  

....a z toho všeho se zrodila moje velká úcta k životu a k moudrosti toho nechat věci plynout a být. A je to i o nacházení každodenní rovnováhy pravé radosti ze života a radování se z obyčejných věcí, které jsou. A taky nenechat si to někým jiným po...
Krásné sny. Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat