úterý 10. září 2013

10 drobných radostí

Do ukončení seznamu 1000 drobných radostí zbýval napsat seznam 10 drobných radostí. Proto jsem oslovila různé lidi, ať mi řeknou jednu svoji drobnou radost. Postupně mi na mobil přišli jedna-dvě drobné radosti a teď jsem je napsala v pořadí, jak přišli na mobil. Ale není to konec. Po uzavření Štafety mi přišel na mejl další seznam 30 drobných radostí a tak cítím závazek v tom pokračovat. Už to není  1000 drobných radostí, ale pokračování našich drobných radostí. 
Radost je základní lidská emoce spojená s Nadějí.
Všem, kteří mi rychle a poctivě odpověděli děkuji.  
 
Tady je konec Štafety 1000 drobných radostí - 10 drobných radostí:
 
1. Když se mi povede nový recept
2. Malé každodenní pokroky malé Aničky (jak se učí chodit a vyslovovat písmenka)
3. Hudba, skládání nových textů a zpětná vazba publika na koncertě)
4. Mám radost, když se mi povede rozesmát někoho ustaraného
5. Mám radost, když jím jídlo rukama
6. Nová pracovna
7. Telefonní hovor s chlapem, co mě zajímá
8. Černý čaj s mlékem
9. Upečený koláč
10. Masturbace

Co bude dál? Pokračujeme. Každý, kdo mi na mejl ehroncekova@seznam.cz pošle své drobné radosti dostane na stránkách 1000 drobných radostí prostor.
Děkuji za krásný měsíc, který byl naplněný láskou a radostí. Dobré sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat