středa 11. září 2013

místo Štafety Pošta

Co se změnilo po tom, jak jsme dali dohromady 1000 drobných radostí? Něco maličko ano. Seznamy 30 drobných radostí chodí dál.  Jsem tomu ráda, děkuji. Jak pokračovat, když svůj cíl dát dohromady 1000 radostí je splněn? Došlé radosti připojím  k seznamu 1000 drobných radostí. Pokračuje
Pošta radosti, připojí se kdo chce, kdy chce a jak chce, aby udělal radost sobě i nám, kdo tančíme svůj tanec života.... Když si sednete a dáte na papír svůj seznam 30 drobných radostí, tak ho můžete poslat  do světa na tomto místě. Stačí ho poslat na můj mejl: ehroncekova@seznam.cz.

Dnes jsem dostala tři sms, kde se sešlo několik radostí:
1. moje radost je pohled na rozkvetlý rododendron na mém balkóně
2. prohlížení starých fotografií z první republiky
3. návštěva knihkupectví, i když si nic nekoupím
4. poslouchání informací o historii lidových krojů
5. očichávání různých vůní
6. houbaření... toho je;
7. když se na někdo usměje, opětuje můj úsměv
pošťačka Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat