čtvrtek 24. října 2013

depešáci po druhé


A písně zní dál.....

OTÁZKA TOUHY

Křehký
Jako dítě ve tvých rukách
Buď ke mně jemná
Nikdy bych ti vědomě
neublížil.

Omluvy
Zdá se, že jsou vše, co ode mě slyšíš
Ale stejně jako dítě
Mě rozesměješ,
když o mě pečuješ
A ty víš ...

Je to otázka touhy
Je to otázka důvěry
Je to otázka toho, nenechat
vše, co jsme spolu vybudovali
rozpadnout se v prach
Jsou to všechno tyto věci a další,
které nás spojují.

Nezávislost
Je pro nás stále důležitá, přesto (my víme)
je jednoduché udělat
hloupou chybu
Nechat odejít (Víš, co myslím.)

Mé slabosti
Znáš každou a všechny (to mě děsí)
Ale potřebuji se napít
Víc než myslíš
Předtím, než budu patřit komukoliv
A ty víš …

Je to otázka touhy
Je to otázka důvěry
Je to otázka toho, nenechat
vše, co jsme spolu vybudovali
rozpadnout se v prach
Jsou to všechno tyto věci a další,
které nás spojují.

Polib mě na rozloučenou,
když zůstávám sám
Ale ty víš, že bych
raději zůstal doma

Je to otázka touhy
Je to otázka důvěry
Je to otázka toho, nenechat
vše, co jsme spolu vybudovali
rozpadnout se v prach
Jsou to všechno tyto věci a další,
které nás spojovaly.

Krásny den. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat