pátek 25. října 2013

depešáci po třetí



Píseň nejenom k volbám.....

SETŘÁST NEMOC

Neklekám si tu na kolena
Žebrajíc, abys mě uctívala
Nechápeš, jaké je to utrpení
A muka pro mě
Když jsem nepochopen
Zakoušíš nejhorší, co můžeš
I já jsem zakusil to nejhorší, co šlo
Abys pochopila
Jak je to pro mne důležité

Tady je prosba
Z mého srdce k Tobě
Nikdo mě nezná
Lépe, než ty
Ty víš, jak je to pro mě těžké
Setřást nemoc
Která se vždy zmocní mého jazyka
V situacích jako je tahle

Chápeš mě?

Někteří lidé musí být
Permanentně spolu
Milenci oddaní
Sobě navěky
Teď mám co řešit
A řekl jsem už dřív, že vím, že i ty máš
I když tam s Tebou nejsem
Duchem tam budu

Tady je prosba
Od mého srdce k Tobě
Nikdo mě nezná
Lépe, než ty
Ty víš, jak je to pro mě těžké
Setřást nemoc
Která se vždy zmocní mého jazyka
V situacích jako je tahle

Chápeš mě?

Posílám tisíc drobných radostí z Budapešti všem, kdo sní své sny. Cantadora

1 komentář:

  1. děkujeme:-) zdravíme do budapeště:-) ať je pěkně..:-)

    OdpovědětVymazat