pátek 1. listopadu 2013

drobné radosti optimistické pesimistky





Vybírám z mejlu od Petry"...přemýšlím nějaký čas o svých drobných radostech a přiznám se, že nebylo lehké jich sepsat třicet, nicméně jsem o nich hodně přemýšlela."
Do Pošty 1000 drobných radostí přišla nová porce drobných radostí, potěšme se, i když to vypadá, že je víc důvodů k starostem než k radostem. Ale radost je esence života a tak tady jsou...

1) dětský smích
2) vůně miminek a štěňat
3) vůně levandule
4) mateřídouškový čaj
5) pohled nebo dopis ve schránce (né složenky apod.)
6) vůně lesa a čas strávený v něm
7) mé staré pero zn. Parker
8)  věneček z pampelišek nebo kopretin
9) cinkání jehlic při pletení
10) čas před bouřkou, kdy příroda utichá
11) laskání ve vlasech od lidí, které mám ráda
12) vůně benzínu
13) když se sejde rodina o svátcích
14) plamínky svíček
15) ticho
16) udělat radost druhým
17) pyžamkový den, kdy se nic nemusí
18) odpočinek po zkoušce, ten pocit, že je za mnou
19) galantní muži v mhd
20) když se mi podaří formulovat slovy mé myšlenkové pochody v terapii a já nemlčím
21) víra a naděje v cokoliv co pomáhá
22) že moje ledviny plní ještě malou funkci a nemusím zatím na dialýzu
23) když nevyčnívám z kolektivu
24) procházka s mými pejsky
25) předení koček
26) čas strávený s mamkou, kterého jsem si v dřívějších dobách nepovažovala
27) mušličky a kamínky z cest
28) ušmudlaná pusa od neteřinky
29) babí léto (takové ty pavučinky v trávě)
30) šimrání nohou 

Hezké sny. Pište dál.... Cantadora

1 komentář:

  1. Anonymní01.11.13 9:45

    to je krásné..jak se často u všech objevuje les, vůně, květiny.. takové ty všední často již opomíjené dary..
    předení koček a mateřídoušku také miluji:-)
    dialýza mě mrzí, ať je dobře.. ♥

    OdpovědětVymazat