středa 9. dubna 2014

30 drobných radostí M.C.

 Děkuji ti za tvůj mejl..... a tady je seznam 30 drobných radostí M.C.
1.Radost, že mě vítr posypal bílými okvětními lístky stromu

2.Radost, že sedím na vlakovém nádraží na lavičce a je mi dobře

3.Radost, že mi ráno zazpívají ptáčci před oknem

4.Radost, že svítí slunce

5.Radost, že doma teče teplá voda

6.Radost, z krásných dní 
7.Radost, že se znovu poznávám

8.Radost, že můžu být s lidmi

9.Radost, že vidím obyčejné lidi kolem sebe

10.Radost, že můžu pracovat s dětmi

11.Raduji se z lásky

12.Radost, že mám doma hezky uklizeno

13. Radost, že cítím vzduch

14. Radost, že v přírodě je život

15. Radost, že je kolem mě klid

16. Radost, že je večer

17. Radost, že vím, že mě má někdo rád a já mám ráda

18. Radost, že lidi jsou štastni a mluví srdcem

19. Radost, když se mi něco povede

20. Radost ze snu

21. Radost ze slunce, větru, hvězd, měsíce

22. Radost ze všech elementů, z přírody, že jsme její součást, že žijeme na matce Zemi

23. Radost z tvořivosti

24. Radost z jízdy vlakem, kde není moc lidí

25. Radost z dobré knihy

26. Radost ze života

27. Radost z vlastní pokory

28. Radost ze své obyčejnosti

29. Radost květin a zvířat 
30. Radost z blikotajících světel v dálce

Posílejte dál, ještě potřebuji 332 dárců svých 30 drobných radostí, aby jich bylo do konce roku
10 0000.
S vděčností za každou z nich. Cantadora 

Žádné komentáře:

Okomentovat