pátek 16. května 2014

srdce a buchot: sen

 Sen:
 
Právě mi zabušilo u slunečního pleteně a uvzpomněla jsem si na dnešní noc! Třímala jsem v rukou obří, mohutný, hluboký, mocný buchot. Právě tam. Byl takové síly, že se zdálo, že vystoupí a stane se individuálním tvorem, samostatnou bytostí, jednotkou síly sama o sobě. Však on nevystoupil a tak jsem jej třímala v rukou a podivovala se nad tím zázrakem, který nosím v sobě. 

Srdce, obraz lásky nosíme v sobě všichni. Tenhle sen mi poslala mladá žena, která milovala bez podmínek, hluboce a oddaně. (Co že láska nedopadla, ale ta síla lásky, kterou v sobě nosí, tu jí nikdo nevezme...) 

Je máj, posílám tento sen těm, kdo o tom ví, že mají srdce na pravém místě, těm, kdo ho necítí, hledají nebo právě svazují, aby nebolelo. I těm, kdo ho "nemají".
Prostě čeká na správný impulz. Krásné májové dny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat