středa 30. července 2014

30 drobných radostí B. P.

30 drobných radostí B.P. 


Moc vám B.P. za to děkuji, že jste si sedla a napsala své radosti.

     1. když ráno vstanu a nemusím jít do práce
  1. když spotřebovávám krém
  2. když zapaluji svíčku
  3. když koukám na usměvajícího se muže
  4. když na mě počká řidič tramvaje
  5. když poslouchám hudbu
  6. když můžu číst knihu
  7. když cítím vůni kávy
  8. když cítím vůni zapálené cigarety, i když jsem nekuřák
  9. když si můžu objednat jídlo v restauraci
  10. když svítí slunce a já si hraji se svým stínem
  11. když slyším hlas ptáků a cvrčků
  12. když najdu kreditní kartu v kabelce
  13. když koupím boty ve slevě
  14. když vidím květy na kytkách, které je předtím nikdy neměly
  15. když zalévám květiny a trávu
  16. že je mi čtyřicet let
  17. když si vzpomenu na narozeniny přátel
  18. když zavolá někdo, koho jsem chtěla slyšet
  19. když dostanu něco dobrého k jídlu
  20. když dostanu barevný obrázek od syna
  21. když manžel nakoupí potraviny a já pořídila to samé
  22. když vyžehlím kupu prádla
  23. když slyším zvuk zapnuté myčky a pračky současně
  24. když slyším smích lidí
  25. radost, že tělo je moudré
  26. že vidím
  27. že slyším
  28. že cítím
  29. že brečím....

Děkuji.  Doufám, čekám do Pošty další seznamy. Hezké sny. Cantadora