pátek 22. srpna 2014

řada nešťastných příhod

Zpět z dovolené, kde jsem nezažila nic, na co jsem se těšila. Zato jsem měla hrozné ubytování, přepadl a okradl mně gang zlodějů, dvakrát jsem spadla z kola a zranila se. Anglická hospoda pod okny. Špatné počasí navrch....

 Každý den nová nešťastná příhoda, a do toho po předčasném návratu otázky známých typu,  "Přemýšlej, PROČ se ti to děje?". To  jsou pro mně otázky jako červené sukno pro býka. Kdybych žila podle principu, proč se ti to děje, tak bych nemohla žít. Bála bych se vystrčit nos z bytu, ale nechci být paranoidní. Děje se to PROTO, že život není to, co si přejeme, ale to co se nám děje, jak říkal Arnošt Lustig. Život mám ráda a tak se mu přizpůsobuji, i  když mi zrovna nevoní.
A krásna příhoda nakonec. Sedím v restauraci, slzy zklamání na krajíčku. Přijde ke mně číšnice v uniformě, starší krásná dáma s perlami kolem krku. Obejme mně a říká prostá slova: Miluji vás.  Dotek anděla by mně nezahřál líp.... vše bylo v té chvíli v pořádku, i když už jsem byla pevně rozhodnutá a večer se zabalila k návratu. Vrátila jsem se šťastná, hurá jsem doma.
Dobré sny. Cantadora


1 komentář:

  1. krasne setkani ke konci:-)
    vitejte zpatky.. a at se veci prehoupnou zas do druheho polu
    pekne dny

    OdpovědětVymazat