neděle 28. září 2014

důvod se zasmát


Uvědomila jsem si tento víkend, jak málo vtipů jsem slyšela v poslední době, ale přitom jich mezi lidmi vždy kolovalo dost, tak to chci poslat dál. První mi řekla moudrá žena, s kterou jsme mluvily o tom, jak je důležité správně se ptát.
Dva kuřáci katolíci sedí a  jeden z nich kouří. Druhý se ho ptá: "To ti pan farář dovolil? Já se ho ptal jestli smím kouřit, když se modlím a on mi řekl, že ne." Kouřící muž mu na to řekne:" To já se ho ptal, jestli se můžu modlit, když kouřím a on mi řekl, že jo."
............
Dnes jsme si povídali se synem, který začíná po letech naslouchat zkušenostem starších, je to úlevné vidět, jak mu dochází, že opravdu jejich generace není středem vesmíru a vypointoval náš rozhovor vtipem... Ptá se otec svého syna: "To si doopravdy myslíš, že sex jste vymysleli vy?" 
Jojo, život je hezký ve své perokresbě.
Make love not war. Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat