čtvrtek 26. února 2015

30 drobných radostí Yvonne L.


Dnes v poště  bylo toto: ".... v příloze ti posílám seznam mých 30 drobných radostí.
Psala jsem je velmi ráda, ještě teď mě napadají další a další. Děkuji za podnět přemýšlet o mých radostech v životě. A že jich je!!! :)."

  1. Když mě naše roční dcerka ráno vzbudí svým švitořením. Leží vedle mě v posteli, má ještě zavřená očka a začne si povídat. To je tak nádherné! Pozoruji ji při tom a jsem šťastná.
  2. Když naši dcerku vykoupu a nechám ji chvíli nahou pobíhat po domě. V tu chvíli si uvědomím, jak dokonalé stvoření Boha to je.
  3. Když si můžu jít zaběhat bosá po louce a po lese. Chodidly vnímám různé povrchy – mokrou trávu od rosy, suchou trávu v létě, suchou hlínu i bláto, kaluže, měkké jehličí, šišky, kameny, potok, řeku, …. Všechno. Intenzivně.
  4. Když svítí slunce a já se k němu otočím obličejem a užívám si tepla, světla, života, pocitu blaha, které nám dává.
  5. Když mám tu možnost (ne každý den, ani každý rok) a jedu na dovolenou do zahraničí k moři. Nesmírně ráda si jdu ráno před snídaní zaběhat na pláž, potom si jdu zaplavat do moře, potápím se a zase se vynořuji. Když prší, vnímám studené kapky, které jsou chladnější než voda v moři, potopím se a pozoruji kapky dopadající na hladinu. Nesmírně krásné.
  6. Když narazím na krásnou hudbu – zrovna teď při psaní těchto řádků si pouštím hudbu, kterou neznám, je na doporučení jednoho mého známého a musím říct, že se ke psaní mých radostí skvěle hodí. Děkuji mému známému za krásný tip.
  7. Když mám hodinu španělštiny se svojí lektorkou a mám pocit, že mi to jde. Že už jsem udělala velký pokrok.
  8. Když mám jízdy na koni s dívkou, která mě učí jezdit. Je to skvělá jezdkyně i učitelka jízd a mám obrovskou radost, když mi to jde, koník dělá to, co po něm chci – to znamená, že mu dávám jasné signály. Krásné!
  9. Když si natrhám květiny do vázy a postavím ji na jídelní stůl v kuchyni.
  10. Když si hladím naše tři kočky.
  11. Když pozoruji, jak si naši dva psi spolu hrají.
  12. Když sním své sny a touhy.
  13. Když si přečtu kousek knížky. A pak zase kousek. A pak další.
  14. Když pozoruji východ a západ slunce.
  15. Když pozoruji jasnou noční oblohu a na ní hvězdy a měsíc.
  16. Když si najdu chvíli být jen sama se sebou a zaměřit se na sebe.
  17. Když si uvědomím, jaký kus práce na sobě jsem už udělala. A jaký mě ještě čeká. Vím totiž, že vše je možné, jen je třeba být trpělivý, nevzdávat to a dál na sobě pracovat.
  18. Když si dám na snídani ovesnou kaši.
  19. Když mě naše dcerka obejme.
  20. Když pozoruji naši dcerku – když spí. A taky když si hraje. Když si povídá, máchá při tom ručkama, dělá různá gesta, která jsou jen její.
  21. Když tančím.
  22. Když potkám kamarádku.
  23. Miluji poznávat nová místa.
  24. Miluji kupovat si knížky.
  25. Když vymačkám šťávu z  ovoce a zeleninu a dám si zdravý drink plný života, vitamínů a energie.
  26. Když jdu na běžky.
  27. Když můžu plavat v jezeře (také ne každý den, ani každý rok).
  28. Když cvičím jógu a cítím, jak je moje tělo při tom a po tom spokojené.
  29. Když čtu, poslouchám, nebo mluvím anglicky. A miluji se dál vzdělávat v tomto jazyce.
  30. Když můžu pověsit vyprané prádlo ven. Potom oblečení i povlečení voní vzduchem, větrem, sluncem.
    Dnes si  denní dávku radosti  můžeme doplnit čtením 30 drobných radostí Yvonne. Jemné pohlazení duše. Děkuji Yvonno.

    A dobré sny přeji. Cantadora

1 komentář: