neděle 21. června 2015

jak je to s radostí, když ji není dost


Už pár měsíců jsem nedostala od nikoho 30 drobných radostí do kampaně. Nějak jsem už neměla chuť a ani sílu prosit lidi, ať přispívají . Už od začátku, když jsem uveřejnila první dávku drobných radostí chci, aby to byla esence čisté radosti,  udělat něco radostného pro sebe a potěšit co potěší všechny.... V sobotu jsme s přáteli navštívili noční koncert v lomu. Bylo tam dost lidi, kteří se sešli, aby si užili hudbu. Atmosféra lomu byla pohádková, osvícený hořícími svíčkami, na vodě odraz ohně ve tmě. Potkala jsem tam paní, kterou jsem neznala, ale ona znala stránky drobných radostí na mém webu. Prostě a krátce řekla, že jí ty stránky pomáhají, když je unavená a není ji dobře. Ještě teď, když to píšu, jsem dojatá, byla jako víla, která mi  připoměla, že to nemůžu vzdát.  Svět je nejlepší místo na světe, záleží na nás jestli takové i zůstane. Proto budu dál dělat dost pro to, aby to pokračovalo. Seznamy 30 drobných radostí jsou důležité, aby mé srdce věřilo v lásku mezi lidmi a radost z toho  plynoucí. PROSÍM, udělejte si čas a sepište svůj seznam. Je čas na drobné radosti, je čas na Poštu 10 000 drobných radostí. Dobrou noc. Cantadora

foto:500px.com

Žádné komentáře:

Okomentovat