sobota 27. června 2015

symbol zubů ve snu

Sen od ženy, s kterou jsme nepracovali na jeho pochopení, ale mám svolení k jeho uveřejnění a tady jsou teoretické úvahy k jeho pochopení:

 
Viděla jsem svoje zuby, skrz dáseň v puse jsem si začala vytahovat něco zkaženého, nejdřív kousek třeba jídla, jenže to se zvětšovalo. Místo, aby to mělo konec, tak se ten hnus stále zvětšoval a byl to čím dál větší hnus. to byl takovej ten hnusnej starej hadr, plný oleje a dalších fakt hnusů, polorozpadlý hadr. Aby toho hnusu mohl pojmout co nejvíce,  tak stále nekončil a stále se zvětšoval a já jsem fyzicky cítila, jak mám čím dál větší krvavou díru v dásni, která se pořád zvetšuje, protože ten hadr nemá konce a nabírá na objemu. Nakonec ten hadr konečně skončil a zůstala tam velká krvavá rána, ale měla jsem radost, že jsem to vyndala. FUJ.     
foto: www.500px.com

Práce s tímto snem je obecná, protože jsme ho nezpracovávali společně se snící.
Symbol zuby: vyrůstají z našeho těla jako náš výtvor. Zuby používáme na kousání, přežvýkání a díky tomu začíná proces trávení. Zuby jsou nástroj procesu výživování a sycení organizmu. Psychologicky se sny o zubech objevují ve fázi, kdy naše duše strádá. Je v krizi, hladová, nedostává výživu vhodným způsobem. O zubech se nám zdá ve fázi ukončování nějaké etapy naší životní cesty, změn a při životních krizích. Sny s výskytem obrazu zubu upozorňují před jakým procesem uhýbáme. Co nemůžeme spolknout, případně skousnout. Vypadávání zubů ukazuje, jak nějaká etapa života končí, odkazuje na nějaké uvíznutí v pasti životní situace, kterou nedokážeme změnit. Není důležitý jenom samotný symbol zubu, ale i doba, v které tento sen přichází. Často je to v čase, kdy strádáme, toužíme po něčem, nedokážeme realizovat svoje představy. Snový symbol zubů a situace, kterou sen  předkládá, říká: jak žiješ, už není životaschopné. V nevědomí se už připravuje změna, růst něčeho nového. Snící se ve snu dotýká přímo dásně, místa, kde jsou zuby zakořeněné. Je to základ, kde problémy začínají. Snící dlouhodobě vytahuje téma, které nedokáže odstranit. Něco jenom opakuje a to nabírá na objemu, situaci nechává přerůst do velkých rozměrů.  Vytahování hadru skončí samo, došel materiál. Toto pasivní řešení dramatu s hadrem upozorňuje na závislost na hadru. Ne snící rozhoduje o hadru, snící hadr jenom vytahuje. Hadr je symbol pro úklid, je to i symbol pro znehodnocené myšlenky nebo naše energie určená k čištění. Vytahování hadru z dásně může odkazovat k znehodnoceným nebo očistným myšlenkám, které snící nezpracovala a čeká, že to skončí samo.  Ale Ne!; pocit hnusu, tlak narůstá... Zůstává velká krvavá rána, nezpracované téma, něco  méněcenného, podceňovaného, co skončilo. Je to latentně dál přítomno i když teď je to dočasně vyřešené. Sen chce po snící, ať připojí k vědomí, že symbol prázdná krvavá rána vyžaduje léčbu a dobrou výživu pro obnovu života, který se dá žít JINAK. A to je základní otázka snu, jaký život mi opravdu chutná? Takový jaký jsem žila, už moje snové poselství odmítlo s pocitem ohrožení (hnusu).  Snící čeká  nová cesta.... sen ji na to připravuje a vyzývá k léčbě velké krvavé rány, kterou musí nejdřív přijmout. Pochopit rozsah škod, které způsobil nezkousnutelný způsob vyživování sama sebe.
Moc ji držím palce, je to CESTA pro ní připravovaná, na kterou vykročila.....

 Dobrou noc. Cantadora 


1 komentář:

  1. parádní! nedávno se mě někdo ptal na podobný sen. Škoda, že jsem toto nečetl dříve.

    OdpovědětVymazat