čtvrtek 28. dubna 2016

drobné radosti z poutě do Santiaga de Compostela

1. radost z toho, že si plním svůj sen
2. radost z brzkého vstávání ve tmě ve skupině poutníků, které jsem neznala a teď jsme spolu sdíleli "jeskyni na přespání"
3. snídaně: čerstvá pomerančová štáva, neuvěřitelně dobré croissanty a cafe con leche (káva s mlékem, které předčí naše capuccino)
4. start do dne, kdy budu objevovat nový kus cesty pro poutníky poctivě krok za krokem
5. zázrak přírody, v které nic není jako u nás:
6. eukalyptové háje
7. stromy porostlé mechy a lišejníky jako z pohádky
8. kamenné můstky staré staletí
9. úplně jinak vypadající hřbitovy
10. hospodářství lidí, kde se tvrdě pracuje
11. bary plné mužů
12. brandy jako moje medicína na únavu
13. staré kostely
14. radost z každého kilometru, který jsem zdolala
15. příjemná vůně alpy na mazání po pouti
16. večerní nešpory v klášteře
17. tiché aleluja v srdci
18. pocit, že jsem tam, kde mám být
19. pocit, že jsem s lidmi, s kterými mám být
20. pocit, že mi stačí strašně málo, když se vysprchuji, nasnídám a můžu vykročit do dalšího dne
21. radost, že mi počasí dělá dobrého průvodce
22. déšť, sníh, kroupy a moje chuť pořád jít dál
23. setkávání s několika lidmi ve stejných ubytovnách
24. sny
25. Compostela před námi
26. vstup do chrámu
27. mše pro poutníky v poledne a večer
28. poutník, který šel bez bot
29. duchovní zázrak a snový příběh father Teodor
30. moje peregrina Želka
 Krásne sny Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat