neděle 12. března 2017

prázné sítě a sen


Mám období, že se mi ráno sny nevybavují. Proto každý sen , který mi v paměti uvízne vážím cenou zlata. Co se děje tam dole, tvoří se tam vnevědomí skrytý pohyb? Až dozraje, tak to znovu pochopím? Cítím se jak rybář, který ráno vyrazí na moře a v síti mu neuvíznou žádné ryby. Vrací se bez úlovku a ten den bude bez jídla. Proto vítám sny jiných, kde jsou ukryté poklady, ty teď můžou vést i můj život a sytit moji duši. Zajímám se aktuálně o symboly zvířat, které souvisí s naší instinktivní podstatou. Stejně jako jaro. I v nevědomí se začnou mnohé procesy , které se odehrávali tam dole celou zimu vynořovat a projevovat venku. Věřím, že to bude konstruktivní a tvůrčí látka.
Včera jsem koupila petrklíče, dala je na venkovní dvůr na poličku, kde celou zimu stáli tři lampičky se svíčkami jako symbol pro brzkou tmu. Kytičky jsou žluté, až zrak přechází.... tolik radosti, když člověk nese odpadky do popelnice.
Přeji hodně snů. Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat